2011-01-22 Egerészölyv portrék

Vasárnap délután, bár erősen fújt a szél, de legalább sütött a nap. Jó fények ígérkeztek, nem volt maradásom.  Kiültem a lesbe abban a reményben, hogy valamit tudok végre fotózni. Nem volt nagy forgalom az etetőn, a madarak furcsamód viselkedtek. Igaz, minden okuk meg volt az elővigyázatosságra, mert a karvaly egy órán belül négyszer tért vissza. Sajnos egyszer se szállt be, hogy megörökíthessem.

Később, amikor igazán szépek lettek volna a délutáni fények,  nagy bánatomra beborult az ég, és akkor érkezett meg az Egerészölyv, amit érkezésemkor elzavartam. Szépen,  észrevétlenül, egy pillanat alatt siklott be az itatóra. Megállt velem szemben,  épp a 70-200 volt a gépen, és ami csövön kifért…

Majd a 400-sal portrékat készítettem. Miután megkerülte (ugrálgatva) az itatót – és ezért volt, amikor karnyújtásnyira volt tőlem – beszállt a számára kihelyezett ágra, hogy ott falatozgasson a neki kihelyezett csirke farhátból.

Hogy milyen mérges voltam a gyenge fények miatt, had ne ecseteljem…

Kioldó zsinórral és felcsapott tükörrel azért készítettem egy két képet a nyugodtan ülő, emésztgető madárról.

Published in: Egyéb kategória on 2012 január 23 at 13:01  Vélemény?  
Tags: , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://hollosifoto.wordpress.com/2012/01/23/2011-01-22-egereszolyv-portrek/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Hozzászólás